Istorijos pamoka Kernavėje – mokymasis netradicinėse erdvėse
6 klasės mokiniai vyko į patyriminę edukaciją už mokyklos ribų „Kernavės piliakalniai ir šio miestelio gyventojai“, kurią organizavo istorijos mokytoja Liusia Lapševič. Ši išvyka suteikė mokiniams galimybę įgyti žinių autentiškoje vietoje – muziejuje po atviru dangumi.
Kernavė, su savo istoriniais piliakalniais ir praeities reliktais, tapo gyva istorijos pamoka. Toks mokymosi būdas leidžia mokiniams geriau suprasti praeities įvykius per tiesioginę patirtį ir stebėjimą. Mokymasis už mokyklos sienų padaro žinias labiau apčiuopiamas, o tai skatina ilgalaikį faktų įsiminimą ir mokinių smalsumo ugdymą.
Pamokų organizavimas netradicinėse erdvėse reikalauja iš mokytojo ne tik puikių dalyko žinių, bet ir gebėjimo dirbti nestandartinėmis sąlygomis. Mokytoja Liusia Lapševič, nuolat vedanti panašaus formato pamokas, demonstruoja ne tik didžiulį žinių bagažą, bet ir kūrybišką požiūrį į mokymą bei gebėjimą sudominti mokinius derinant teoriją su praktika.
Pamokos netradicinėse erdvėse – tai unikali galimybė mokiniams įgyti žinių per patirtinę veiklą. Dėka mokytojų atsidavimo ir kompetencijos, mūsų mokiniai turi galimybę ne tik sužinoti apie praeitį, bet ir ją suprasti bei patirti. Tai pamokos, kurios ilgai išlieka atmintyje ir skatina toliau domėtis istorija.