Integruota pamoka „Lėlė skudurinukė“ – matematika ir technologijos per kūrybinę veiklą

Gegužės 19 d. mūsų mokykloje vyko parodomoji integruota pamoka, jungianti matematiką ir technologijas, organizuota vykdant tarptautinį „Erasmus+“ projektą „Pasirinktų mokinių bendrųjų kompetencijų ugdymas per pamokas mokykloje ir popamokinę veiklą“ (Nr. 2024-1-PL01-KA220-SCH-000247484/2). Užsiėmimą stebėjo ir vertino projekto darbo grupių mokytojai iš Lenkijos ir Slovakijos, viešėję mūsų mokykloje projekto vizito metu.

Dviejų pamokų užsiemimas „Lėlė skudurinukė“ tapo puikia proga taikyti integruoto mokymo metodus – kūrybiškai sujungiant geometrijos, istorijos, technologijų ir dailės žinias. VI klasės mokiniai, dirbdami individualiai ir porose, mokėsi įvardinti geometrines figūras, įvardinti audinių rūšis, o vėliau patys gamino tradicines lėles skudurinukes. Pamokos metu mokiniai lavino rankų darbų įgūdžius, dirbo komandoje, planavo veiklas ir patys įvertino savo darbų vertę – taip prisiliesdami prie verslumo ugdymo temų.

Pamoką vedė mokytojos Beata Zubricka ir Katažyna Oleškevič, akcentuodamos kompetencijomis grįsto ugdymo principus. Ypatingas dėmesys buvo skiriamas kūrybiškumo, iniciatyvumo, komunikacijos ir mokymosi kompetencijų ugdymui. Pamoka buvo puikus tarpdalykinės integracijos pavyzdys, papildytas kultūriniais ir tradiciniais elementais, dar labiau pabrėžiančiais mokymosi per patirtį svarbą. Pamoka praturtinta multimedijos pristatymais ir interaktyviomis „Wordwall“ platformoje kurtomis užduotimis, kurios įtraukė ir motyvavo mokinius. Pamoką vainikavo mokinių darbų pristatymas ir jų savęs vertinimas, leidęs apmąstyti mokymosi ir bendradarbiavimo procesą.

Ši integruota pamoka – puikus pavyzdys, kaip mūsų mokykla, įgyvendindama „Erasmus+“ projektą, kryptingai stiprina mokinių iniciatyvumo ir verslumo kompetencijas. Per kūrybines ir praktines veiklas mokiniai mokėsi planuoti, priimti sprendimus, vertinti savo darbo rezultatą ir drąsiai įgyvendinti idėjas – tai esminiai gebėjimai, kurių ugdymui mūsų bendruomenė skiria išskirtinį dėmesį vykdydama projekto veiklas.

Naujienos2025.05.21