Integruota biologijos pamoka: „Judėjimo anatomija: sąnariai, raiščiai ir judėjimo menas”

Gegužės 22 dieną mūsų mokykloje vyko biologijos pamoka tema „Judėjimo anatomija: sąnariai, raiščiai ir judėjimo menas”, organizuota įgyvendinant tarptautinį Erasmus+ projektą „Pasirinktų mokinių bendrųjų kompetencijų ugdymas per pamokas mokykloje ir popamokinę veiklą“ (Nr. 2024-1-PL01-KA220-SCH-000247484/2). Pamoką vedė biologijos mokytojas Zbignev Sinkevič, o veiklas stebėjo ir vertino darbinio vizito atvykę projekto partneriai – mokytojai iš Lenkijos ir Slovakijos.

45 minučių pamokoje 9 klasės mokiniai, naudodamiesi multimedijos priemonėmis, žmogaus skeleto muliažu bei praktinėmis užduotimis, analizavo sąnario sandarą ir kaulų jungčių tipus. Pamokoje derinta individuali, grupinė ir bendra veikla, siekiant ugdyti socialinius įgūdžius, kūrybiškumą ir bendradarbiavimą.

Pamoka atspindėjo pagrindinį mūsų mokyklos tikslą įgyvendinant Erasmus+ projektą – sistemingą mokinių iniciatyvumo ir verslumo kompetencijų ugdymą. Mokiniai savarankiškai priėmė sprendimus, planavo užduotis ir pristatė rezultatus, taip stiprindami atsakomybės, lyderystės bei gebėjimo imtis veiksmų įgūdžius. Praktinių veiklų metu mokiniai geriau suvokė biologijos žinių pritaikymo svarbą kasdieniame gyvenime.

Tai buvo puikus pavyzdys, kaip mokymasis gali būti siejamas su kompetencijų ugdymu, skatinančiu mokinių motyvaciją ir pasirengimą veikti šiuolaikiniame pasaulyje.

Naujienos2025.05.23